"Stwórz kampanię , która przyciągnie tysiące klientów”

Na początku zastanów się dla kogo został stworzony Twój produkt bądź usługa. Jakich klientów szukasz? Kiedy już wiesz, kto powinien Twoją reklamę zobaczyć, przejdź do pisania postów reklamowych. Jak? Oto kilka rad!

1. Przejrzystość i prostota
Postaraj się przedstawić swój produkt czy usługę możliwie jak najprościej, użyj kilku lub maksymalnie kilkunastu kluczowych słów. Prosty przejrzysty przekaz trafi do szerszego grona odbiorców.

2. Element zaskoczenia
Np. w postaci hasła lub tekstu reklamowego, które klienta rozbawi. Dzięki temu, na pewno reklama, a tym samym produkt, zostanie zapamiętana.

3. Nie oczerniaj konkurencji i nie kłam
W tej chwili nie przemawia już do szerszego grona odbiorców informacja, że coś jest lepsze od czegoś innego. Pierwsze co odbiorcy przyjdzie na myśl, to fakt, że starasz się wypromować tanim kosztem. Zaproponuj swój produkt jako najlepszy, nie oczerniaj jednak konkurencji. Nie pisz również treści nieprawdziwych, to może przynieść jedynie krótkotrwałą korzyść, a pamiętaj że niezadowolony klient już nie wróci.

4. Język reklamy
Powinien być dobrany do grupy odbiorców, dla których stworzony jest produkt. Jeśli reklamujesz coś dla dziewcząt w wieku 13-17 lat, to nie możesz używać języka, którym będą posługiwać się mężczyźni w wieku 55+. Poczuj się przez moment jak Twój klient i zastanów jak chciałbyś aby ktoś mówił do Ciebie.

5. Zdjęcie w poście reklamowym
Niekoniecznie musi to być zdjęcie produktu. Zdjęcie ma zachęcać do przeczytania treści reklamy, powinno odzwierciedlać emocje jakie mogą towarzyszyć zakupie danego produktu, bądź usługi. Powinno być dobrane pod kątem odbiorcy reklamy, czyli Twojego klienta. To co wywoła pozytywne emocje (a tylko o takie przecież chodzi) u kobiet, niekoniecznie sprawdzi się w przypadku mężczyzn, więc znowu musisz odpowiedzieć sobie na pytanie - dla kogo jest produkt i co konkretnie chcesz osiągnąć?

Powodzenia!

PORADNIK "KROK PO KROKU"

Jak utworzyć reklamę?

Na Fanation.pl reklamujesz się przez umieszczanie postów reklamowych na wybranych przez siebie FanPage’ach z portalu Facebook. Utworzenie nowej kampanii w naszym serwisie jest bardzo proste.

Jak to zrobić?

1. Przejdź do zakładki “Reklamodawca” Zostaniesz na niej poproszony o wpisanie nazwy kampanii (która będzie widoczna tylko dla Ciebie) oraz treści reklamowej, która pojawi się na wybranym przez nas FanPage’u. W tym miejscu możemy również dodać zdjęcie do opublikowania wraz z naszym wpisem reklamowym -dodanie zdjęcia nie jest jednak konieczne. Po prawej stronie znajdziesz zawsze podgląd projektowanego przez siebie postu. Po sprawdzeniu treści kampanii kliknij “Dodaj”, aby ją zapisać.

2. Na podstronie “Lista kampanii” przy każdej z utworzonych reklam znajdziesz przycisk “Kup reklamę”. Po kliknięciu przechodzimy na stronę na której zapoznamy się z ofertą reklamową stron na Facebooku. Możemy zapoznać się z treścią Fanpage, oraz informacjami co do grupy docelowej do której dany fanpage dociera (płeć, wiek). Pozostaje teraz jedynie wybrać te, które nas interesują, zaznaczając je i kliknąć na “zamów zaznaczone”pod listą stron.

4. Strona “Finalizacja zakupu reklamy” pozwala nam na nieobowiązkowe dodanie dodatkowych informacji dla właściciela FanPage’a. Po kliknięciu na “Zamów” reklama zostaje zlecona.

5. Właściciel strony na której właśnie wykupiłeś reklamę, musi ją zaakceptować w ciągu 3 dni a następnie umieścić na swojej stronie w ciągu 48 godzin. O fakcie zaakceptowania czy opublikowania reklamy zostaniesz przez nas poinformowany na adres mailowy podany przy rejestracji.Jeśli właściciel strony nie zaakceptuje Twojej reklamy (o czym również Cię poinformujemy) pieniądze pobrane z Twojego konta, natychmiast na nie wrócą.

© 2013-2019 by Codia Sp. z o.o. | Realizacja Webhome.plDo góry